Csak egy kívánság

2010.06.10. 09:04 DoBa

Egy ember a tengerparton sétálva belebotlik egy palackba. Felveszi, kihúzza a dugót.
Abban a pillanatban feltornyosul előtte egy dzsinn.

A dzsinn lenéz rá, és így szól:
Ember megszabadítottál a rabságomból. Úgy szokott lenni, hogy cserébe teljesítem három kívánságod, de most rohanok, úgyhogy csak egyre van időm.

Emberünk elgondolkodik, és így szól: Mindig arra vágytam,hogy eljussak Hawaiira, de félek a repüléstől, és nem bírom a tengeri utazást sem.
Nem tudnál egy hidat építeni Hawaiira, hogy kocsival mehessek.

Micsoda?- hördül fel a dzsinn. - Hiszen ez lehetetlen! Képzeld el, hogy mekkora szervezés kellene hozzá! Aztán óriási pillérek, amelyek leérnek a tenger fenekéig!
Gondold meg, mennyi beton meg acél kellene hozzá! Ez aljas ötlet.
Kívánj valami mást!

Na jó,mondja a fickó,és töri a fejét valami tényleg jó kérésen. Végül
kiböki:

Tudod, én négyszer házasodtam és váltam. Mindegyik feleségem azt mondja, hogy nem törődtem eleget vele, nem értettem meg és érzéketlen vagyok. Új életet szeretnék kezdeni.
Szeretném tudni,hogy mit érez egy nő,mi jár a fejében...
Érteni szeretném, miért sír. Meg akarom érteni, hogy mit akar valójában, amikor egy szót sem szól. Szeretném tudni, hogyan lehet a nőket igazán boldoggá tenni.

A dzsinn ránéz, és így szól:
Két- vagy négysávos hidat akarsz???


Szólj hozzá!

Címkék: vicc nők

A bejegyzés trackback címe:

https://nevetes.blog.hu/api/trackback/id/tr332058332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása